1. Роль "Користувач мережі". завдання: 1. Користуючись джерелами, опишіть які послуги надає нам мережу Інтернет. 2. Сформулюйте правила Мережевого етикету. 3. Наведіть приклади сайтів, на яких дотримуються і не дотримуються правила мережевого етикету. Зробіть висновок. Для самоперевірки дайте відповідь на питання: - Як ви розумієте правила мережевого етикету? - Чи обов'язково дотримуватися цих правил? - Що буде якщо не дотримуватися правил мережевого етикету? - Якими послугами мережі Інтернет ви зазвичай користуєтеся? Ваші батьки? Очікувані результати: Виконавши даний квест ви дізнаєтеся про послуги мережі Інтернет, про те, як потрібно поводитися в мережі. Форма звіту: презентація, доповідь. 2. Роль "Психолог" завдання: 1. У чому проявляється Інтернет-залежність? Ігрова залежність? 2. Чим небезпечна недостовірна інформація в мережі? 3. Що таке кібернасіліе і як з ним боротися? 4. Проведіть анкетування учнів. Дізнайтеся, скільки часу проводять школярі в мережі Інтернет, ніж вони зазвичай там займаються, стикаються чи з проблемами і якими. Для самоперевірки дайте відповідь на питання: - Як зрозуміти, що у людини інтернет-залежність? - Якими прийомами мають маніпулятори в мережі Інтернет? - Що потрібно робити, щоб уникнути негативного впливу мережі на психіку людини? Очікувані результати: Виконавши даний квест ви дізнаєтеся про психологічні небезпеки, яким може піддаватися школяр в мережі. Форма звіту: презентація, доповідь. 3. Роль "Юрист" завдання: 1. Вивчити Законодавство, що регулюють відносини в мережі. Виписати які існують закони і як вони охороняють нас від інформаційних небезпек. 2. Розглянути правові аспекти Інтернет-піратства. Виписати необхідні закони. 3. Як правильно розміщувати інформацію в мережі, щоб потім не зіткнутися з плагіатом? Для самоперевірки дайте відповідь на питання: - Що буде, якщо завантажити з Інтернету фільм на свій комп'ютер? - Якщо показати цей фільм друзям? - Що буде, якщо користуватися неліцінзіоннимі програмами, викачаними з Інтернету? - Чи можна на своєму сайті розміщувати викачані з мережі картинки, тексти, музику і т.д.? Очікувані результати: Виконавши даний квест ви дізнаєтеся про правові аспекти регулювання відносин у мережі Інтернет. Форма звіту: презентація, доповідь. 4. Роль "Програміст" завдання: 1. Випишіть визначення і види мережевих вірусів. Яким чином вірус проникає на комп'ютер і що з цим робити? 2. Хто такі пірати і як захистити свою інформацію від нелегального копіювання. 3. Що таке несанкцианированного доступ до персональної інформації. Виділіть способи захисту. 4. Що означає мережева атака. Хто і навіщо її здійснює. Для самоперевірки дайте відповідь на питання: - Чим небезпечне скачування і запуск програм з неперевірених сайтів? - Як боротися з мережевими атаками? Вірусами? - Що потрібно робити, щоб убезпечити свій комп'ютер? Очікувані результати: Виконавши даний квест ви дізнаєтеся про те, як захистити свій комп'ютер від мережевих небезпек. Форма звіту: презентація, доповідь. 5. Роль "Історик". завдання: 1. Вивчіть історію появи і розвитку мережі Інтернет. 2. Проведіть дослідження як розвивався Інтернет і яким він став в наші дні. 3. Подумайте, яким буде Інтернет в майбутньому. Для самоперевірки дайте відповідь на питання: - Чи можливо уявити собі сьогоднішній світ без Інтернету? - Як Інтернет впливає на суспільну, економічну життя людей в світі? Очікувані результати: Виконавши даний квест ви дізнаєтеся про те про історичні аспекти появи мережі Інтернет, його вплив на суспільство. Форма звіту: презентація, доповідь. |