Ролі

1. Роль "Користувач мережі".
завдання:
1. Користуючись джерелами, опишіть які послуги надає нам мережу Інтернет.
2. Сформулюйте правила Мережевого етикету.
3. Наведіть приклади сайтів, на яких дотримуються і не дотримуються правила мережевого етикету. Зробіть висновок.

Для самоперевірки дайте відповідь на питання:
- Як ви розумієте правила мережевого етикету?
- Чи обов'язково дотримуватися цих правил?
- Що буде якщо не дотримуватися правил мережевого етикету?
- Якими послугами мережі Інтернет ви зазвичай користуєтеся? Ваші батьки?

Очікувані результати:
Виконавши даний квест ви дізнаєтеся про послуги мережі Інтернет, про те, як потрібно поводитися в мережі.
Форма звіту: презентація, доповідь.

2. Роль "Психолог"
завдання:
1. У чому проявляється Інтернет-залежність? Ігрова залежність?
2. Чим небезпечна недостовірна інформація в мережі?
3. Що таке кібернасіліе і як з ним боротися?
4. Проведіть анкетування учнів. Дізнайтеся, скільки часу проводять школярі в мережі Інтернет, ніж вони зазвичай там займаються, стикаються чи з проблемами і якими.

Для самоперевірки дайте відповідь на питання:
- Як зрозуміти, що у людини інтернет-залежність?
- Якими прийомами мають маніпулятори в мережі Інтернет?
- Що потрібно робити, щоб уникнути негативного впливу мережі на психіку людини?

Очікувані результати:
Виконавши даний квест ви дізнаєтеся про психологічні небезпеки, яким може піддаватися школяр в мережі.
Форма звіту: презентація, доповідь.

3. Роль "Юрист"
завдання:
1. Вивчити Законодавство, що регулюють відносини в мережі. Виписати які існують закони і як вони охороняють нас від інформаційних небезпек.
 2. Розглянути правові аспекти Інтернет-піратства. Виписати необхідні закони.
3. Як правильно розміщувати інформацію в мережі, щоб потім не зіткнутися з плагіатом?

Для самоперевірки дайте відповідь на питання:
 - Що буде, якщо завантажити з Інтернету фільм на свій комп'ютер?
- Якщо показати цей фільм друзям?
- Що буде, якщо користуватися неліцінзіоннимі програмами, викачаними з Інтернету?
- Чи можна на своєму сайті розміщувати викачані з мережі картинки, тексти, музику і т.д.?

Очікувані результати:
Виконавши даний квест ви дізнаєтеся про правові аспекти регулювання відносин у мережі Інтернет.
Форма звіту: презентація, доповідь.

4. Роль "Програміст"
завдання:
1. Випишіть визначення і види мережевих вірусів. Яким чином вірус проникає на комп'ютер і що з цим робити?
2. Хто такі пірати і як захистити свою інформацію від нелегального копіювання.
 3. Що таке несанкцианированного доступ до персональної інформації. Виділіть способи захисту.
4. Що означає мережева атака. Хто і навіщо її здійснює.

Для самоперевірки дайте відповідь на питання:
- Чим небезпечне скачування і запуск програм з неперевірених сайтів?
- Як боротися з мережевими атаками? Вірусами?
- Що потрібно робити, щоб убезпечити свій комп'ютер?

Очікувані результати:
Виконавши даний квест ви дізнаєтеся про те, як захистити свій комп'ютер від мережевих небезпек.
Форма звіту: презентація, доповідь.

5. Роль "Історик".
завдання:
1. Вивчіть історію появи і розвитку мережі Інтернет.
2. Проведіть дослідження як розвивався Інтернет і яким він став в наші дні.
3. Подумайте, яким буде Інтернет в майбутньому.

Для самоперевірки дайте відповідь на питання:
- Чи можливо уявити собі сьогоднішній світ без Інтернету?
- Як Інтернет впливає на суспільну, економічну життя людей в світі?

Очікувані результати:
Виконавши даний квест ви дізнаєтеся про те про історичні аспекти появи мережі Інтернет, його вплив на суспільство.
Форма звіту: презентація, доповідь.
Comments